Digi lancar pelan pascabayar baharu

Digi lancar pelan pascabayar baharu yang ditambah baik untuk menghubungkan lebih ramai rakyat Malaysia dalam menghadapi Covid-19

Pelan Digi Postpaid yang baharu hadir dengan ciri-ciri yang dimudahkan, pilihan yang fleksibel
dan nilai yang lebih hebat
Penjimatan tambahan buat sekeluarga, sambungan fiber dan telefon pintar untuk memberi lebih
nilai serta memenuhi keperluan lebih ramai rakyat Malaysia

Digi Telecommunications Sdn Bhd (Digi) hari ini mengumumkan penambahbaikan dalam portfolio pelan Digi Postpaid bagi membantu lebih ramai rakyat Malaysia untuk kembali bangkit daripada pandemik Covid-19. Portfolio baharu ini menyediakan lebih banyak ciri-ciri pelan yang dimudahkan beserta nilai hebat, terutamanya dalam mengharungi masa yang mencabar ini.

Digi Postpaid baharu ini dilengkapi dengan pelan internet yang dipermudahkan tanpa pembahagian kuota yang rumit, di samping mengekalkan internet berkelajuan tinggi tanpa had untuk membolehkan pelanggan menggunakan internet pada bila-bila masa yang mereka inginkan. Selain
itu, pelanggan yang ingin menghubungkan seluruh ahli keluarga mereka kini mempunyai pilihan untuk mendaftar hingga enam (6) talian keluarga tambahan dengan diskaun 50% bagi setiap talian, bermula daripada serendah RM20 sebulan. Bukan itu sahaja, untuk membantu lebih ramai rakyat Malaysia mendapat lebih nilai, portfolio baharu ini memberi fleksibiliti kepada pelanggan untuk memilih perkhidmatan tambahan percuma bagi memenuhi keperluan mereka seperti rebat di Google Play dan Apple App Store, kuota internet tambahan serta perkhidmatan jalur lebar mudah alih. Bagi pelanggan yang ingin mendapatkan telefon pintar baharu pula, berita baik buat mereka apabila Digi Postpaid yang baharu ini menurunkan komitmen pelan bulanan untuk pembiayaan telefon daripada RM90 kepada RM60 sebulan.

Dengan pertambahan aktiviti harian yang dijalankan secara dalam talian ekoran Covid-19, Ketua Pegawai Pemasaran Digi Praveen Rajan berkata penambahbaikan tawaran dalam pelan Digi Postpaid ini hadir pada waktu yang tepat. Apatah lagi ketibaan vaksin di Malaysia membawa sinar harapan yang membolehkan negara memberi fokus pada pembukaan ekonomi domestik secara beransur-ansur dan pemulihan daripada pandemik yang bakal mereda. Sejajar dengan itu, Digi bersedia untuk menjadi rakan perhubungan yang kompeten untuk semua rakyat Malaysia baik individu, komuniti mahupun perniagaan, dengan menghubungkan semula mereka kepada keluarga, rakan-rakan dan juga pelanggan perniagaan masing-masing.

“Sejak pertama kali menawarkan perkhidmatan pascabayar lebih dari satu dekad yang lalu, kami sering bertanya bagaimana dan apa yang boleh dilakukan untuk membantu pelanggan kami kekal berhubung dengan pelbagai perkara penting. Oleh itu, menerusi tiga juta rakyat Malaysia yang
merupakan pelanggan Digi Postpaid, kami sentiasa mendapatkan maklum balas untuk meningkatkan mutu perkhidmatan, dan portfolio baharu ini adalah bukti komitmen berterusan kami dalam memberikan kemudahan dan nilai hebat kepada pelanggan, sesuatu yang acapkali dikaitkan dengan Digi,” kata Praveen.

Beliau turut menambah bahawa portfolio pascabayar baharu ini juga turut menyokong usaha Digi untuk menghubungkan lebih ramai isi rumah di Malaysia menerusi sambungan jalur lebar fiber,
dengan menawarkan penjimatan tambahan apabila pelanggan menggabungkan pelan Digi Postpaid dan Digi Fibre dalam satu akaun.

Untuk maklumat lanjut dan untuk mendaftar pelan Digi Postpaid yang baharu, layari

https://digi.my/postpaid.

Digi

Refer Setel, dapat RM5: https://mypromosi.my/kod-rujukan-apps-setel

Promosi Insuran Kereta

Tags:

We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

mypromosi.my
Logo